lovecavalierblogg

Alla inlägg under juli 2012

Av lovecavalierblogg - 31 juli 2012 07:56

Godmorgon!!   


Funderar starkt på om det finns löptikar i området,

mina killar har så bråtom ut och är mer eller mindre "galna" ute.

Det är värst här utanför, när vi har gått iväg en bit så blir dom 

något lugnare. Ibland skulle det vara bra om dom kunde 

berätta för mig vad dom känner, jag förstår ju att det är

"något" eftersom båda två beter sig likadant. Egentligen så 

tycker jag att Simon inte skulle bry sig, han är ju kastrerad.

Jag tror att veterinären som gjorde det på honom glömde

säga det för han har ingen aning om det    


Det händer alltid något kul med hundarna och självklart 

mycket myyys   Jag älskar cavalieren, såå underbar ras!!


Ha det bra och vi hörs snart igen!!   

Av lovecavalierblogg - 30 juli 2012 07:46

Godmorgon!!


Ännu en solig dag, underbart!!   

Min goa blenheimkille Simon har börjat med en ritual

varje gång vi ska gå ut, han går runt benen på mig

och följer efter mig hela tiden när han förstår att det 

är dax för hundpromenad men så fort jag tar fram 

kopplet så går han iväg och dricker vatten.    


Lucas brukar vara i bakgrunden och vill helst att

jag ska "jaga" honom när jag ska ta på honom

kopplet men när dom är färdig "klädda" så har dom 

bråttom ut, dom älskar att vara ute.   


Ha en bra dag och vi hörs snart igen!

Av lovecavalierblogg - 29 juli 2012 17:11

I tisdags var jag till veterinären med Lucas för att kolla ögon och knän, 

sååå glad jag blev när veterinären sa att allt var ok.

Lucas har ögon och patella UA   


Idag är en tråkig dag, jag har bränt mig så vi tar det väldigt lugnt.

Men när vi skulle ut  på promenad så träffade mina killar 2 av sin

cavalierkompisar, snacka om glädje för killarna.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min lovecavalierblogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards