lovecavalierblogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av lovecavalierblogg - 5 augusti 2012 08:30

Godmorgon!!


Nu var det ett tag sen jag skrev, har inte haft så

mycket att skriva om. Vardagen lixom bara fortsätter


Igår så råkade vi ut för riktig idioti, en kvinna skulle

flytta en diskmaskin, hon är så korkad så hon drar den

upp för en trapp istället för att gå runt (är inte så långt).   

Hon stönar och stånkar och svär och när vi kommer och

går förbi med hundarna så säger hon Dumma hundar...

????? Blir det för mig då, vad har dom gjort???    


Jag har varit och tittat/lyssnat på Världens Bästa band

Barbados     Som vanligt så var det en kanon kväll, har sett

dom flera gånger och deras spelning är alltid Bäst!!


Nu ska jag ut med dogsen. Hörs snart igen.

  

Av lovecavalierblogg - 1 augusti 2012 10:51

Hallå där!!


Idag fick vi med oss kameran på promenaden,

ska försöka och få ut några här.


 


Här är det nåt som har fångat deras uppmärksamhet!!


         

Lucas                          Simon                       Mina goa killar sitter fint!!   


Hoppas att det blir bra, jag är inte så duktig med datorer men nån gång ska jag 

väl lära mig. Det sägs ju att övning ger färdighet.

Har inte så mycket att skriva om, tampas fortfarande med min brännskada

(även om det är bättre).

Men ha det så gott så hörs vi snart igen!!

Presentation


Välkommen till min lovecavalierblogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards